.•:*¨`*:•. .•:*¨`*:•. أهلا ومرحبا بالزائرين .•:*¨`*:•. .•:*¨`*:•.

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

WelCam BaCk

المواضيع الأخيرة

» صور جامدة جدا
لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا  بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس Emptyالجمعة أغسطس 03, 2007 11:00 am من طرف morea

» الثــقـــة بالنفــــس..!!
لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا  بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس Emptyالجمعة يوليو 20, 2007 11:33 am من طرف lolo

» صعب ان تحب شخصا لا يحبك..!!
لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا  بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس Emptyالجمعة يوليو 20, 2007 11:31 am من طرف lolo

» حقيقة اعتراف تامر حسني بزواجه السري من ....................
لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا  بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس Emptyالجمعة يوليو 20, 2007 11:23 am من طرف lolo

» تنانير حلوة جدا..
لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا  بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس Emptyالجمعة يوليو 20, 2007 11:15 am من طرف lolo

» احلى ميك اب للصبايا...
لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا  بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس Emptyالجمعة يوليو 20, 2007 11:13 am من طرف lolo

» مجموعة Doir الوردية..روعة
لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا  بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس Emptyالجمعة يوليو 20, 2007 11:11 am من طرف lolo

» صنادل من نوع اخر.....ياترى مين الي هتقدر تلبسها..؟؟!
لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا  بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس Emptyالجمعة يوليو 20, 2007 11:09 am من طرف lolo

» انواع الضحــــــــــك..!!
لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا  بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس Emptyالجمعة يوليو 20, 2007 11:00 am من طرف lolo

التبادل الاعلاني

احداث منتدى مجاني

3 مشترك

لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس

GANE_OVAR
    GANE_OVAR

ذكر
    السيرة الذاتية : عاشق بلا حب وغاوى حب
    الاقامة : تاية فى شارع الجراح
    المهنة : كوافير حريمى

لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا  بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس Empty لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس

مُساهمة من طرف GANE_OVAR الخميس يونيو 14, 2007 1:02 am

اعرفكم بى نفسى lol! انا Question انا Question انا Question انا نسيت ولا اية ما علينا Laughing Laughing اة افتكرت بس مش متاكد من اسمى بس هقول اختيارات وخلاص انا احم احم حمادة او حماده او ح م ا د ة هو اكيد حد من التلاتة دول اما منين دة بقاء فكرها انا من عند البيت طبعان هتقول البيت فين هو البيت فى مصر طبعان هتقولى فين فى مصر اكيد يعنى هتقول كدة اقوم انا قيلك من القاهرة ....................... farao farao Razz Razz انا شغال كوافير حريمى ومحدش يقول حاجة علشان انا بتكسف Embarassed affraid ............... وعندى 20 سنة يعنى يدوب اكمل عليهم واجيب جزمة من غير روباط cheers scratch cheers باكل وبشرب زى كل الناس lol! lol! وبحب كل الناس بس لا بيكرهونى لا وانا وانتا رقصنى يا ولاء bounce ولية صحاب كتير وبحبهم كتير وبالكتر صحابى لا على الاسكاى بى ممكن اقول كام واحد منهم 1. بابا 2. محمد فتحى 3. مايو 4. مصطفى 5. مريم 6.عماد 7. محمد صابر 8. دونيلا. وكل الجروب بتعنا بجد ناس محترمة جدا جدا جدا وانا بحبهم اوى اوى ويارب يزيد المحبة وكمان حبيبى التانين بس دول خارج الجروب درهام حبيبى ومحمود امنام عبيبى بردو Basketball وتوتا بردو اختى بس زى العسل ........... ما علينا دول كل صحابى القريبين منى واكيد فى تانى بس انا مش فاكر دلوقتى afro afro لو حد حابب انو يكون صديق لية انا يزدنى شرف بجد وبحب الصداقة بس من غير كداب بس كدة كفاية اوى لما نبقاء صحاب هنتعرف اكتر lol! afro lol! واقولكم ان المنتداء دة جامد طحن او جامد جدا او مش هتلقى زيو معا ومنتداء مايو مش هتغمض عينك Shocked Shocked Shocked
    Admin
    Admin
    Admin

ذكر

لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا  بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس Empty رد: لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس

مُساهمة من طرف Admin الخميس يونيو 14, 2007 5:56 am

ايه ياواد العسل دا كل دا عن نفسك وبتقول كفايه دا انا هقفل المنتدى علشانك بس والله بحبك ياض ياحماده انا بحبك لا انت لا خلاص موبيلات بقى
    تــــو تـــا
    تــــو تـــا

انثى
    السيرة الذاتية : مجنـــــــــــون تـــو تـــا
    الاقامة : suze

لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا  بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس Empty رد: لا عاوز يعرف انا مين يدخل هنا بس يقلع الجزمة علشان لسة كانس

مُساهمة من طرف تــــو تـــا الخميس يونيو 14, 2007 8:10 am

عسوووووووووووووولة ياحمادة انا كمان بحبك موووووووووووووووت ومنور المنتدى يااخف دم انت ياسكر ربنا يوفقك ياجميل الا بالحق انت مرتبط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟Very Happy I love you lol!

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مايو 09, 2024 11:43 am